torsdag 2 april 2009

Va söt du e, du är underbar
Jag skulle göra vad som helst för att känna dig
För du e underbar!

Va söt du e, du e underbar
Jag skulle göra vad som helst för att få lära känna dig
För du e underbar

Solen skiner alltid frid och fröjd
men så plötslig så fastnar min blick
där går hon gatan fram, jag undrar vart nånstans ska hon ta vägen nu
Jag vandrar fram,och säger hej mitt namn är..
ska vi ta sällskap vägen fram du och jag?
vi kan göra vad du vill nu eller väntar du på någon speciell?

Hon säger hej då, du kan dra här ifrån
jag känner inte dig och du, du känner inte mig
så hej då du kan dra här ifrån
Jag tittar upp och ler och säger bara sanningen

Vad sö du e, du är underbar
Jag skulle göra vad som helst för att få lära känna dig
För du är underbar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar