onsdag 22 april 2009

Har sovit på en soffa sen i torsdags.
Så nu har man skapligt ont i kroppen och sugen på en massage!
Skulle vara ganska underbart om någon gullig kunde komma hit och massera min rygg och nacke!

Dagen började med syslöjd då vi gjorde rymdvarelser, men jag gjorde ett hjärta som jag tänkte skicka men vågade inte:P känner mig töntig!
Jag har haft huvudvärk hela dagen idag men tur att det finns knarkar tabletter!
Dagen har handlat mycker om Basket,det var det ända jag gjorde på rasterna och efter skolan tränade vi 3,4,5an i basket.
Efter den så kom det fram en tjej från 5an och frågade om hennes kompis fick chans på mig!
Ni kan vara lugn jag sa nej!
Men fatta v gulligt! haha

På träningen ikväll så hade Christer räknat ut dom som gjorde mest poäng under UM och jag blev 3a med 12 poäng och 1an gjorde 14 :D

Efter träningen ikväll kom Pirat och hämtade oss så körde vi rally på skogsvägar och var ner i diket och vände!
Riktigt roligt att utmana ödet!
jag är inte rädd för döden, ser den som en utväg...

Nu blir det att krypa ner under mitt dubbeltäcke ensam i min dubbelsäng!
Önskar att jag hade någon vid min sida att vicka på tårna med!
sov gott alla underbara!
Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar