söndag 12 april 2009

Jag får väl hoppas på att det är någon som är intresserad iaf !
Alla är så snåla på komentarer ibland!

Iaf:) Jag heter André Dahlgren Bernt Johan Melin för dom som inte viste hela mitt namn!
jag växte upp på värmdö lite utanför stockholm och bodde där något år innan alla mina flyttar ägde rum, jag har totalt flyttat 9 gånger om jag har räknat rätt.
Jag döptes på Gotland i Gothems kyrkaoch har bara varit på Gotland 1 gånge efter de.
jag har 5 halvsyskon och 2 plastsyskon, sammanlagt har jag nog bara bråkat med dom 4 gånger.

Jag älskar att jobba med barn och ta hand om dom, måste vara för att alla mina syskon har småbarn som jag får vara barnvakt åt.
Jag vill få saker förändrade i samhället och speciellt mobbningen i skolorna, för det förekommer så grymt otäcka saker i skolorna nu för tiden och det blir bara värre!
Det måste få ett stopp!

Jag spelar bandy, fotboll och basket. Bandy´n går väl i första han eftersom jag har hållit på med bandy sen jag var 1,5 år då jag fick mina första skridskor!
Sen dess har jag alltid varit på isen!
ändå är jag inte världens bästa skridskoåkare! Haha!

I mina ögon så är min drömtjej någon som har en underbar personlighet och är öppen och sprider glädje. Hon ska ha en anorlunda stil, inte som alla andra. Hon ska inte skämmas över mig, ni vet ju hur jag kan vara! Hon ska abolut inte vara pinnsmal! Jag förstår mig inte på tjejer som är ute efter sice 0!? Det är inte normalt. Ta inte illa upp om det är någon som skulle känna sig träffad, det är bara min åsikt sen kanske ni har någon annan.

Jag hatar att klippa mig! det är de värsta som finns att göra för jag blir alltid lika ful!
uscha det är inget för mig!
Jag har kanske blivit nöjd 2 gånger.

Det som många inte vet är att jag älskar teater och musik. Ja skulle kunna spela upp en pjaäs mitt på torget utan att skämmas!
Men det jag inte skulle kunna göra är att sjunga inför folk!
jag blir för nervös!

nu ska jag dra till något lekland så jag hinner inte skriva mer!
Ha en underbar dag:)

Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar