söndag 19 april 2009


Tänkte hinna med att blogga lite inan jag ska sätta igång med städningen:)!
Igår fyllde jag 18 år och blev myndig!
Den dagen var den bästa dagen imitt liv!!
Det går inte att förklara med ordhur underbar den dagen va!

Det började med att man vaknade i sin lägenhet med Emil i sängen och jag i soffan, ingen frukost på säng och ingen skönsång men jag var glad endå! Fick ett grattis av Emil iaf:)!
Vi skulle ju iväg på basket cup i Falun och hade samling 8 vid Söderskolan så vi hade lite brottom på morgonen.

I bussen var alla morgontrötta men endå laddade och fyllda av glädje:D!
När vi kom fram till Falun och Lugnet så komtränarenpå att vi hade glömt matchkläderna och med bara 1 timme till match blev det panik!
Vi hade iaf tur och fick låna Borlänges matchkläder första matchen!
Till andramatchen hade matchkläderna kommit och vi blevglada att inte ha borlänges tjejers kläder på oss! haha!
Vi spelade 4 matcher och förlorade tre och vann 1 på VO! Men vi har så underbar stämmning med det laget vi åkte upp med så det inte e sant allt som hände mellan matcherna och allt vi gjorde, allts det går inte att förklara hur roligt det var:D!!

Det var iaf en jättestor hall vi var i som satt ihop med en annan dör det var över 1000 cherliders tjejer som tävlade;D!
haha what´s happend in Falun stays in Falun EMIL!!;D
Kan ju bara nämna duschen och Cherliders..;D Omg jag gråter!!

När man kom hem så fick man present av pappa och en öl!
Sen började festandet hos grannen al night long och jag var grillmästare mitt i natten:D!
Tack alla underbara människor för att ni har gjort den bästa dagen i mitt liv:D!
PUSSAR PÅ ER:D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar