fredag 17 april 2009

jadu vilken dag?
Vi hade ju basket möte vid 6 och alla lära komma, det kom 5 st!
Innan mötet träffade jag tränare så sa jag.
-Hej, läget?
- säger han jag är skitförbannad.
tänkte man vad har jag gjort nu?
så jag frågar varför så säger han att han fick ett telefonsamtal av en spelare i laget igår kväll.
i det telefonsamtalet hade en spelare sakt vi kommer inte följa med om André och Emil ska spela och Christer "tränaren" sa till mig att han var så vansinnig för han vill ha oss i klubben han ser ngt speciellt med oss som spelare och vill satsa på oss inom Herrbasketen.
så mötet blev skitallvarligt och han som hade börjat tjaffsa om det var en vän till oss som inte ens vågade komma på mötet och han får inte spela imorgon.
Sen fick jag och Emil ansvaret att bestämma om vi skulle ta med laget och åka och spela UM eller skita i det och slänga ut någon ur klubben.
Vi valde att spela för vi vill inte göra så att dom som inte gick med i pakten drabbas!

ajja! senare på kvällen så satt jag och Emil på krogen så kommer tränaren dit så klart! haha
men han satt sig vid oss och började prata!
Bästa coachen jag har haft!

Sen blev det en trip ner på stan med Amanda :)
Trevigt trevligt !
MEN STRUNTA I "BIDROTTNINGEN"!!!

Pusshej!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar