tisdag 21 april 2009

Jag luktar tydligen hallonrämmar^^
så sa iaf Martin när han kramade mig (Hela dagen)
Så jag skulle ha samma tröja på mig hela tiden tyckte han!

Idag så var vi till Hofors badhus och badade med 60rna och 2orna.
12 st av 2orna klarade av att simma 50 meter av 18 elever!
Det är väldrigt duktigt för att bara gå i 2an!
6orna tränade livräddning, såg inte så mycket av vad dom gjorde men dom skrattade en del hörde man!

Det är faktiskt riktigt roligt att jobba som lärare, över förväntat!
Det skulle kunna vara ett framtida yrke för mig, men jag har fortfarande skådespeleri som lockar!
Mitt drömyrke skulle nog vara att förändra samhället till något bra, men jag vill inte jobba inom politik men det är väl nästan ett måste för att förändra samhället! eller?

Emil skriker nerefrån och frågar hur fan man sätter igång damsugaren och vart sladden sitter!
Han e nog den mest blåsta blondinen ever! Synd bara att han inte har något hår kvar nu för jag har raktat av det på snubben!
Det ända han har gjort sen vi åkte hem är att ha klagat klagat och klagat!
Men vad gör det när jag är på toppen humör och inte bryr mig:D?!

kanske kommer något mer fram mot kvällen om jag orkar!
ha en trevlig dag snyggingar!
Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar