torsdag 23 april 2009

Nu har jag fått en lång lång redovisning varför jag inte ska gå på Djurgården - AIK och stå på Norra av både pappa och mamma!
Fast jag ska gå! jag beställer biljetterna nästa vecka!
Norra mellan! är det fler som ska dit?
Aik vann idag mot örgryte med 1-0 och gick upp i serieledning!
Underbart att få mobba alla djurgårdare nu när dom snart ligger sist!

Idag hade jag idrott med 2orna och då hade vi basket, det var riktigt roligt att se dom spela faktiskt!
Jag ska ut i vissa skolor och undervisa basker om några veckor!
Läskigt men roligt, måste ju få fler spelare till klubben!

Idag har två st till frågat chans på mig igen! haha
Det blev nej idag med!
btw så går kärleken skit som vanligt!
men det är ju roligt att ha många vänner också..!
¨Jag ska sluta ta första steget från och med nu..
Orkar inte hålla på att försöka mer..

men men ta och köp er en Majblomma nu för fan!
Det har jag gjort, dom är inte så dyra och går till barn som behöver det i den kommun du bor i!
Så visa stolthet och bär den på ditt bröst!

God natt!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar