tisdag 14 april 2009


Nu när man ligger här i sängen och viftar på sina kalla tår och dricker en varm kopp kaffe så kommer man att tänka på en massa roliga minnan!

Som tex. sommaren på Öland med min bror Johan och hans barn Alexander och min pappa, när jag och Alex rymde med en trampbåt och pappa och johan rent ut sakt skällde ut oss efter de haha fan va vi skrattade efter de!
Sen de sena kvällarna vid vattnet, Kommer ihåg när vi satt på en stor sten och såg solnedgångnen och pratade om tjejer ! haha

Alla sommarminnen från Torsåker,grillkvällarna vid stranden,midsommarafton och allar sena nätter av massa skratt!
I sommar vill jag verkligen uppleva något speciellt. något riktigt roligt!

nu ska jag sluta uttråka er och fortsätta vicka på mina tår !
Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar