onsdag 1 april 2009


jadu det är förjävligt.
Att först bli misshandlad av sin pappa sen några månader efter bli misshandlad igen.
Jag lider med dig gubben, du vet att jag alltid kommer vara vid din sida och stötta dig!
Det kommer bli bra ska du se och nu när du ska bo hos mig ett tag så skavi ha det rå roligt och bara glömma alla beskymmer!
För vi kan varandra utan och innan, uppfatta inte det där fel bara ;)!
Nej men allvarligt Jag älskar dig Jonas ! Bröder föralltid!

Idag hade jag min andra basket träning och min tredje träning med Järbo i fotboll!
Fotbollsträningen gick allt bättre efter tiden och sista matcherna vi körde kände jag att jag var i skaplig form.
Men ny träning på måndag.!
Basketen gick kanon, Det blir bara roligare och roligare för varje gång och grabbarna är underbara!
Efter träningen så fickade en kompis en cykel åt mig ! Jag har inte haft någon på säkert 1,5 år för alla mina har blivit stulna!
Nu sitter jag och väntar på mina 6 st varma mackor som jag har gjort!
Det ska bli så otroligt gott!
goood night peaple!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar