tisdag 28 april 2009

Man får höra en massa skvällen när man går med tjejerna i skolan!
Idag fick jag höra en konstig sak?
Att det var två st i 3an som hade gjort "hum hum"`?
Så jag frågade linnea vad de menade så sa hon allt..
Hmm. 3an?
jag som tyckte jag va tidig?
det är för tidigt..
Ofta det ens går då`?
ajja deras beslut.

Dagens värk:
Har en benhinneinflamation
Ryggen/nacken efter skadan
Vrickad vänsterfot
Pappa vred nyss tummen nästan ur led

Dagens underbaraste:
Var när jag var med Cassan, Jonas och Karro idag och vi cyklade runt i Hofors och hade det mys!

Lärarna vill att jag ska stanna kvar på Apu´n resten av terminen!
Det låter positivt:D!
Idag börjar jag med Mental träning:D!
Lånade en bok om det och ska börja med en kurs!
Ska bli väldigt intressant!
Det borde alla göra!
Nu ska jag sätta igång med städandet så ska jag få en skön massage sen:D!
Pusshej leverpastej;D!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar