måndag 20 april 2009

Första dagen på Apu´n :)!
Dagen har varit fylld av skratt och glädje!
Jag fick öva upp mitt gamla matteminnen eftersom jag var lärare i matte idag!
haha jag hittade det långt bak bland hjärnsällerna och dammigt var de!

jag träffade även barnen från dagiset jag hade min förra apu på och alla kände igen mig och velade kramas! längtar tillbaka!
Nästan så man fällde en tår!

Pirat kom och hämtade mig och Emil i sin pimpade BMW och vi tog en sväng till Gävle och tog ut 16 papp! Sen blev det åka till Valbo och där inhandlade jag mig ett par jeans för 799 och en tröja för 399!
ganska nöjd med mina köp!

vi har lyckas krocka 1 gång och vi har haft 2 nära döden upplevelser när vi körde i 200 och höll på att fontalkrocka!
men men man måste utmana ödet ibland!

Nu blir det lägga sig för att orka simma med 2orna och 6orna imorgon!
Ha en underbar kväll/natt!
Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar