tisdag 2 juni 2009

Rester

Usch och fy för rester!
Helt seriöst så är rester det ända jag har i huvudet nu och det känns inte alls bra!
Och i lilla magen har man en stor klump dag som natt men ingen aning om varför?
3 stora rester är gjorda men hittade även 2 trill rester på datorn så nu är det troligtvis bara 19 st rester kvar som ska vara inne typ den här veckan helst idag för imorgon sätts betygerna..!
jag ska försöka bli klar med så många ämnen som möjligt idag fast jag har ju den där bandyträningen också men jag går nog ner och kollar för jag får inte träna !
På torsdag har jag tid hos en kiropraktur som ska gå igenom hela min kropp och troligtvis lägga upp ett reahbliterings program åt mig!
nu måste det pluggas igen!

Hejsvejs underbara personen!
PUSS
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar