söndag 31 maj 2009

Efter ännu en hård träning med Brayan så sitter man här med ännu en snabbmats låda och äter skiten för att amn inte orka anstränga en muskel till att laga nyttig mat.
jag har inte laddat upp något på ett tag för att jag haft det ganska körigt.
ska på Evk som betyder att jag ska träffa rektorn,kurator,sjuksyster och några till och prata om min skolgång och om jag får flyttas upp till 3an.
Sen har det hänt en massa saker som förändrat min psykiska situation i livet..
nog snackat om mina problem för om vi skulle göra det så skulle jag skriva sida efter sida med en massa skit som ni aldrig skulle orka bry er i..

Underbart väder har det varit idag, hela helgen t.o.m !
känns som sommarlov redan men det är bara några dagar kvar!
fast jag har inget att se fram emot känns det som.
inget planerat ingen som har tagit initsiativet att fråga om man ska göra något specillt av sommaren..
nu ska jag försöka med att göra några rester men alla vet att det kommer sluta med att jag lägger mig i sängen och tänker "jag gör det imorgon"
god natt sötungar!
Hoppas ni haft en underbar dag med en massa sol och skratt!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar