onsdag 6 maj 2009

Nu sitter man här igen efter ännu en tuff träning.
Jag är jättesjuk men va fan gör det spring tills du inte kan andas och lägg dig vid sidlinjen och vila tills du kan ta 3 st till. Det var typ jag idag!
Igår natt kunde jag inte andas och jag viste inte vad jag skulle göra för jag hade ingen astma spray och inge knarktablätter..
Hatar att vara sjuk.!

Nu har jag kommit på att jag ska skita i kärleken!
Den e så jävla onödig och alla sviker..
hur fna ska man kunna lita på ngn egentligen!
Nej fan nu blir det bara basket och gym för snart ere fan beach 09!
Då ska rutorna fram!
mohaha!

Nu ska jag lägga mig i min underbara säng och bara kolla på en film och ladda för det andra nationella provet imorgon!
Vist fan:O! jag ska ju planera en idrottslektion tills imorgon:O!
Fan! orkar inte med något nu......

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar