måndag 18 maj 2009

AIK FINNS I VÅRA HJÄRTAN!!

Norra ståplats !
Tusentals galna huliganer!
Tusentals glada människor!
Tusentals underbara AIK´are!
Tusentals skrikande fans när AIK trycker in 0-1!
Kan det bli mer än lyckat då?!
Nej!!
Mitt livs derby var nog idag! träffade en massa undebara människor och fick se AIK vinna mot dessa stinkande APOR!
Det var med sorg jag lämnade ståplats med fick lite adrenalid när de tusen männen närmade sig södra stå där det blev ett jävla liv !!
det slogs som bara den uppe i parken och man fick känna en och annan smäll men bara lite om i revbena nu men den djurgådaren jag och emil fick till han ligger nog och gråter i sin sjuksäng nu!!
Hes är man nu med kan fan knappt prata och jag kommer inte kunna sova för jag e uppe i högvarv nu!
men men måste fan försöka !
god natt brother and sisters!
Nästa hållplats Strömvallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar