måndag 8 juni 2009

EVK

Ja då var det bara 1,35 minter kvart tills jag ska till rektorn..
Hoppas ni håller era tummar för mig kl. 10,25!!
Efter rektorn blir det Brännbollsturnering med hela BF och det är bara så att mitt lag ska vinna!
För ja det bara är så!

Jag har blivit lite sugen på att se den nya filmen Baksmällan men jag har inte råd med någon just nu..
Har gjort av med 1900 på 9 dagar och det e inte bra om man bor ensam!
jag få la bo lite hos min pappa ett tag så får han ta hand om mig om han vill..
Eller så är han med sin nya familj..
jag vet inte han var upptagen på midsommarafton så jaa..
jag blir väl ensam då eller så får jag ta mig ner till mina syskon i sthlm!

nu måste jag sätta på mig lite mer en ett par byxor!
för jag börjar bli hungrig och nervös:(!
ha en underbar dag:D
PUSS
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar