måndag 15 juni 2009

Yoyo missfoster :D!
Med en mättad mage från donken så sitter man nu här igen i svinstian!
Jag vaknade imorse klockan var ju bara fem
Jag mörda väckar klockan så la vi på en rem. Sen så... åkte vi hit och dit och glömde nycklarna. Så ska jag hitta på något roligt emellanåt, typ som "mörda väckar klockan och mörda bilen". Tss! Som att jag skulle mörda min bil?
Nej han får själv dö den stackaren, men det dröjer nog inte allt för länge. De sista nervrycken började ju faktiskt för över ett år sedan.

Men hursomhelst,så ska lite cred ges till innehavaren av denna blogg, som mutade undertecknad för att köra till viken. För att hämta grejer i hans lägenhet. När vi kom fram så inser han, bra som han är, att han lämnat nycklarna i torsåker. Knappast oväntat.
Men jag ska iallafall få det som lovades, haha :D

Men nog om det, någon är otålig så detföår räcka för idag.

"Regn regn regn, dag ut och dag in" skriver André. Det på en dag som det knappt regnat alls, jämfört med de senaste dagarna. BRA!

Puss&Kram //Anonym blogg-gäst ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar