tisdag 2 juni 2009

Hahah prcis för någon sekund sen tog jag bort ett långt inlägg för jag hade lovat mig själv att inte skriva om rester i det här inlägget så nu börjar jag om haha!
Om man har tur så får man spela fotbolls match imorgon med korpen fast jag är inte helt säker för jag står fortfarande skriven som spelare i SIF så jag kanske inte får vara emd pga de.
Men men det kommer fler matcher!
Har ni något ni vill att jag skriver om som får er känna mig bättre ? säg bara till så skriver jag lite om de ! det kan vara vad som helst!
kanske om en pannkaka?
vad vet jag!?
Popcorn!!
vem kom på denna goda vara?
haha gott som tusan är det iaf och inte mycket fett så det passar bra för mig när man ligger och kollar på en film!
Fast ska jag vara ärlig så skulle jag nog hällre trycka i mig en chipspåse med en massa godis!!:D
Thats mee!!
Nu ska jag nog lägga mig i min sköna säng tror jag för jag börjar bli lite trött!
men snart är det sommarlov och så fort som möjligt ska jag ta mig upp till Ljusdal har jag bestämt!!
saknar mina underbara vänner där!
god natt sötpluttar!!
Puss /A

En människa kan lova att aldrig vara otrogen, men en människa kan inte lova att inte få känslor för någon annan, för känslor man kan inte styra över.

2 kommentarer:

  1. Popcorn är underbara! Om jag kunnat hade jag tagit nästa tåg för att komma och hjälpa dig med alla rester . .
    Fan vad du ska skynda dig upp till Ljusdal!
    <3

    SvaraRadera
  2. Haha gosak då!
    Min hög med rester blir lite mindre för varje dag och snart e det bara 10 st kvar så vi får hoppas att rektorn går med på att flytta upp mig!
    Ja snart kommer jag, för jag saknar er som bara den!<3

    SvaraRadera