måndag 2 mars 2009


Sena kvällar nu för tiden.
Måste börja skärpa mig nu både med sömnen och med maten.
Jag har knapp ätit någon på 3dagar!
Idag så vaknade jag vid 2 och missade skolan..
Måste skärpa mig med de också. jag kan inte hålla på och missa skolan hela tiden!

Idag så hade jag träning, den gick oväntat bra! formtoppen är på sin väg hoppas jag!
Under träningen så kan jag ju säga att det vräkte ner snö och på vissa ställen på isen var det en halv dm snö!
Men som tur har man lagledare som åker och plogar i straffområdet!
På Fredag kl 19.00 smäller det av på Jernvallen med Kvartsfinal mot Vänersborg!
Får väl se om jag får stå då elle rom dom testar Henke efter skadan.?
Nu går jag helt ner i spagat också! kändes skitbra!
Efter träningen så gick jag ner till massagerummet och fick ryggmassage!
Ganska skönt att få knäcka till ryggen lite!

Danne kom till mig en stund på kvällen efter träningen så vi kollade lite på tv och snackade!
Ensam i natt med :( någon som vill komma och dela säng med mig någon dag?
nej nu ska jag lägga mig i min ensamhet på gesällvägen 19..
Good night !
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar