söndag 1 mars 2009

Nu sitter jag i min soffa här igen, har precis gjort mig en kopp kaffe och städat undan lite.
Idag blir första natten jag sover ensam i sängen, har inte sovit själv sen torsdag förra veckan.
det är faktiskt ganska skönt att ha någon man kan prata med på kvällarna en att bar aligga där själv och tänka på massa saker, skönt att få lite råd och kunna hjälpa andra.
jag saknar tiden då man kunde hålla om någon när man skulle lägga sig och ha någon att älska och bli älskad av.
Det behöver alla ! utan kärlek från någon kan man inte leva.
Jag får väl ta min nalle och hålla om den som vanligt :)
Min säng är obeddad så det blir nya lakan och stuff i natt. Det är alltid lika skönt att krypa ner i en nybäddad säng.
Glömmer aldrig när jag var mindre och mamma stoppade om mig om kvällarna och sjöng för mig. det är något man aldrig kommer glömma för det var så underbart!
Det ska jag göra med mina barn med, Hoppas dom inte får hörselskador bara!
Träffade Jakob igår som jag är morbror till! Han var som en ängel velade aldrig släppa han!
Skulle inte vara fel att vara barnvakt någon dag, alltid lika roligt! önskar jag hade något syskon som bodde hemma, fast nu har alla flyttat och tom. lilla jag!

Idag har jag bara varit nere på Jernvallen känns det som. Jag fick vara med och vara ledare för Aston som mötte storvik och vi vann med 10-7. Fick även ta hand om en nackskada, jag som har lite erfarenhet av de.

Nu ska jag ta och kolla på Beck.
klockan är snart halv 10 så nu ska alla som ska till skolan imorgon gå och lägga sig tycker jag!
Good Night
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar