måndag 16 mars 2009

Idag tänkte jag skriva lite om Gamlingar!
För idag när jag gick hem från gymet så stötte jag och Daniel på en tant och en gubbe som gick och höll varandra i hand ! förstår ni hur gulligt det är eller?
För de flesta som blir äldre brukar sluta visa kärleken till varandra och det är så tråkigt!
Visa att ni fortfarande älskar varande, håll varandra i handen och se lyckliga ut om ni är de!
För det finns inget gulligare när man har varit gift i kanske 30-40 år eller mer och fortfarande visar sin kärlek till varandra!
Det ska iaf jag göra när jag blir gamal om jag har en liten tant :D!
Så idag vill jag hylla den gamla generationen!
Men även alla andra ! Börja ta chanser!
Om ni börjar tycka om någon så visa det för den!
Ge den komplimanger! det behöver alla!
Nu ska jag gå och lägga mig med min Gubbe Daniel iaf! haha
Sov så gott alla snyggingar!
Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar