söndag 8 mars 2009


Nu sitter jag här i soffan igen med mobilen i högsta hugg ifall det skulle ringa en tränare och säga att man ska få stå imorgon!
Väntan är så himla jobbig! vet inte vad man ska göra .!
Ser en repris från melodifestivalen, lite segt..
Vi hade iaf en träning idag.
Den gick faktiskt ganska bra. jag och mange körde frilägestävling och han gjorde 2 mål på 7 frilägen! så där vare stopp!
Sen körde jag och Lilla en stafftävling och om han satt den så skulle han få 2 st coca cola och så skjuter han imål fast jag är på den med benskyddet! så nu är jag 20 kr fattiage! haha
Men men Tränaren ska ju se när man e bra också..

Blev Saik match efter de!
Stod i VSK klacken och vilken stämmning! haha
Stod bakom några huliganer som hade fått rapporter om att VSK hade vunnit över Bajen i Båstad i slagsmål..
Hur orkar man..
men men! har man inget liv så har man inte.!

Nu ska jag lägga mig i sängen för alla dissar på msn...
hatar väntan att få samtalet och hatar väntan ännu mer att få träffa dig!
Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar