tisdag 3 mars 2009


Idag blev det inge skola igen... Allvarligt vad händer..?
Kan inte ngn bara skälla ut mig ?
Ajja! Det blev Sola solarium idag, skönt var det! Efter det blev de Tacobuffé på Monnes! Efterlängtat!

Jag har till och med lyckas skriva klart Refrängen på min låt också! ganska roligt sätt för jag hade lagt mig i sängen och precis satt på scrubs och tänker på en sak så bara ploppar det upp i huvudet så jag slänger mig på mobilen och skriver ner de!

Jag var på Landskap idag med! Sverige - Danmark F17!
Sverige Vann med 4-0 och jag kan ju säga att danmark inte hade ngn bra målvakt!
Men men tur för vårt svenska landslag!
Efter det blev det Bandy Saik - Hammarby på Jernvallen då Hammarby lära vinna men förlorade på övertid, 5-4 til Saik!
Jag stod i Hammarbyklacken och Hejade på Saik! haha! fick ett antal smällar i ansiktet! men men sånt får man ta!

Nu sitter jag hemma i min lägenhet med DANIEL:D:D:D!!!
Han ska sova här i natt:D!!!
Inte ensam :D!
Älskar dig min bror!<3
NU blir det värma mat;)!
Puss God Natt sötisar!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar