söndag 12 juli 2009

Solen skiner in på mina kalla fötter i morgononljuset
har inte sovit en blund i natt och det har blivit en del filmer
Om 1 timme ska jag till systemet och fixa lite godsaker till ikväll och slldeles strax blir de duschen!
Innan allt drar igång ikväll ska jag till Jonas och hämta tältet och beställa bussbiljetter till karlstad!
Imorgon bär det av till kära Ljusdal och mina vänner där!
jag kollade just igenom låtarna jag har skrivit och funderar på när jag ska mig tid till att åka till studion i sthlm och test spela!
får väl bli framöver får jag hoppas!
tyvärr försvann 2 st lå¨tar när jag slog sönder min mobil och jag får inte fram dom i huvudet.
sånt e livet!
sista dagen jag kan ha dator idag också så det e ju lite segt så nu får ni klara er utan mig ett tag men det klarar ni väl:)!
ha en trevlig vecka med en massa glada miner och skratt!
Puss
/ ensam vandrare påväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar