söndag 12 juli 2009

Ja då sitter man här på tåget och pratar med My på msn och hon klagade på att jag aldrig bloggar!
haha du är allt för roligt du din plutt!
Just nu seglar åskmålnen förbi utanför mitt fönster och städerna flyger vi förbi, bara 2,5 timmar kvar nu!
Det är ganska mysigt att sitta på ett tåg och filosofera för sig själv!
Helgen har varit ganska skön, det ända jobbiga var att Philip köängde på mkig hela tiden men sånt får man la ta!
Nu ska lilla My äta lite mat och hoppas hon sparar en muffins åt mig annars komemr jag gråta floder, fast jag tror inte dom är så goda xD haha!
Afasi &Filthy dunkar i mina öron och snart blir det SLipknot!
Jag tror jag kan den här spellistan utantill nu efter alla tågfäder!
segt mitt batteri på datorn sjunker för vaje minut:( suger!!
hoppas att ngn vill ringa mig eller ngt sen:)!
Undra hur många träd det finns i Sverige egentligen xD
haha alla dessa dumma tankar kommer fan upp när man inte har ngt för sig xD!
1,2,3,4,5,6,7 nej nu orkar jag inte räkna fler !
Kanske fortsätter räkna senare idag!
Pease!
/Den resande Andrè

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar