fredag 27 februari 2009


Igår köpte jag mig en påse M&M´S och jag måste bara förklara för er hur otroligt goda dom är och varför ni bara måste köpa dom:D

För de första så är det chocklad med nötter i och den smaken är kanske hur god som helst att blanda:D

För det andra så finns dom i 6 olika färger så då kan man leka roliga lekar med dom om man har livig fantasi!

För det tredje så finns det både kill och tjej M&M´S fick jag faktiskt lära mig nu;)

Så då kan man ju till och med leka mamma pappa barn om man är liten som mig!

Om man åker på långa resor så kan man ha roligt och dela upp dom i olika färger och sen spela ? fia med knuff om man ritar upp en spelplan! haha gud vilken fantasi jag har!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen men innan de blir det en M&M!

/A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar