torsdag 26 februari 2009


Idag 06.02 så gick tåget mot Norrköping och jag och Daniel var på toppen humör och jätte pigga!Haha! fast ju närmare man kom norrköping destå tröttare blev vi och vi somnade till en stund när det var typ 20 min kvar!Resan gick iaf väldigt bra fast vädret var sådär. kunde ha varit finare!
På perongen så mötte vi Rolf och så såg vi en tjej och jag och Danne halvskrek "åå första tio poängaren" så kollade hon asmycket på oss! haha så kommer Rolf och säger "Har du inte sett din mamma på länge eller?" Rolf är ju som han är!
På tal om mamma:) kändes skönt att träffa henne igen och få hennes hemlagade mat:) Underbart de!Skulle inte säga nej att bo i Norrköping ett tag nu!Vid 3 tiden så drog vi in till ingesta och shoppade lite och kollade runt!
Daniel hittade ett par jätte fina svarta jeans och två par gulliga kalsonger!
Efter de åkte vi hem med mamma och på radion säger dom "Vi varnar för vildsvin på väg 32" då kommer jag och säger "har lilla rolf sprungit bort nu igen" ;D hahah!Nu ligger jag och Daniel och typ halvsover och kollar på andra avenyn och ska väl slå på en bra film senare:)Ha en bra kväll:)
Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar